1992. W Bielsku Podlaskim powstaje firma Hoop Polska. Początkowo wydajność linii produkcyjnej wynosi 2500 butelek napojów na godzinę.
2001. Nabycie Przedsiębiorstwa Produkcji Wód Mineralnych Woda Grodziska.
2003. Arctic+, jako pierwsza marka w Polsce, wykorzystał w komunikacji światowej sławy gwiazdę Cindy Crawford, a sama kampania była z sukcesem kontynuowana przez ponad 2 lata.
2004. Budowa nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Kutnie.
2006. Hoop Polska przejmuje markę Paola.
2008. Fuzja Grupy Kofola i Hoop Polska.
2016. Otwarcie nowej hali produkcyjno – magazynowej w zakładzie produkcyjnym w Kutnie. Zakończenie działalności produkcyjnej w zakładzie w Bielsku Podlaskim.
2017. Koncentracja produkcji w nowoczesnym zakładzie w Kutnie, zlokalizowanym w centralnej Polsce. Zakończenie działalności produkcyjnej w zakładzie w Grodzisku Wielkopolskim
2019. Hoop Polska Sp. z o.o. od marca 2019 roku należy do grupy ZMB Capital, właściciela Ustronianki Sp. z o.o. wiodącego producenta wody mineralnej w Polsce.
2024 . Od 03.01 Ustronianka sp. z o. o. oficjalnie przejęła firmę Hoop Polska sp. z o. o.
Hoop Polska to firma obecna na polskim rynku już od ponad 30 lat. Przez ten czas rozwijała się, budowała swoje portfolio i pozycję rynkową. Poznajcie kilka faktów z jej historii.
Zaufanie konsumentów i partnerów biznesowych zobowiązuje, dlatego firma nieustannie podwyższa swoje standardy jakościowe, inwestując zarówno w same produkty, jak również zaplecze produkcyjne – nowoczesne linie, technologie produkcji oraz kilkuetapowy system kontroli procesu produkcji. Do wytwarzania swoich produktów Hoop Polska używa wysokiej jakości surowców pochodzących od sprawdzonych dostawców. Ponadto, w pracy nad zapewnieniem jakości produktów Hoop Polska korzysta nie tylko z własnego zaplecza, ale także z wiedzy, doświadczenia i całego zakresu know-how ekspertów z Działu Badań i Rozwoju.
Firma wiele uwagi poświęca także współpracy z instytucjami branżowymi, takimi jak Polska Federacja Producentów Żywności, których celem jest m.in. prowadzenie publicznego dialogu na rzecz budowania wysokich standardów norm rynkowych dotyczących produkcji spożywczej.
Celem Hoop Polska jest oferowanie konsumentom produktów cechujących się bezpieczeństwem, jakością i wygodą użytkowania. By to osiągnąć Hoop Polska podejmuje współpracę z dostawcami oferującymi najwyższy poziom usług, korzysta z najwyższej jakości surowców, a także wdraża normy i certyfikaty jakościowe, uznane na całym świecie.
W naszym zakładzie produkcyjnym w Kutnie korzystamy z innowacyjnych technologii i nowatorskich rozwiązań, wdrażając program nowoczesnego recyklingu, który łączy w sobie efektywność ekologiczną i ekonomiczną. Dzięki zastosowaniu unikatowych na polskim rynku technologii, poddajemy recyklingowi 100% odpadów, powstających w naszym zakładzie, kwalifikujących się do ponownego przetworzenia, zgodnie z podziałem na frakcje.
Recykling odbywa się pod nadzorem wykwalifikowanych ekspertów, z którymi współpracujemy, z zastosowaniem wysokiej klasy systemu monitoringu i weryfikacji każdego etapu utylizacji i odzyskiwania produktów.
RECYKLING 100% MATERIAŁÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO PONOWNEGO PRZETWORZENIA