Nasza Firma

Hoop Polska Sp. z o.o. należy do Grupy Kofola ČeskoSlovensko a.s., która jest jednym z najważniejszych producentów napojów bezalkoholowych w Europie Środkowej. Firma działa w Czechach, na Słowacji, w Polsce, Słowenii, Chorwacji oraz Rosji. Eksportuje swoje produkty do innych krajów, takich jak np. Stany Zjednoczone, Kanada, Francja, Niemcy, Wielka Brytania czy Litwa.

Firmę tworzy zespół wykwalifikowanych pracowników, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy każdego dnia budują jej pozycję rynkową. Marki, które znajdują się w portfolio Hoop Polska są doskonale znane konsumentom  i mocno zakorzenione w ich świadomości, od lat ciesząc się zaufaniem Polaków.

 

Hoop

Portfolio produktów
Hoop  Polska obejmuje:

  • linię orzeźwiających napojów gazowanych Hoop – z flagową Hoop Colą oraz uzupełniającymi ofertę napojami owocowymi w wielu wariantach smakowych,
  • syropy Paola,
  • napoje dla dzieci Jupik, naturalną wodę mineralną Arctic+,
  • napoje funkcjonalne Artcic+ (z linii Elements, Fizzy, Isosprint) oraz napoje Mr. Max
  • od stycznia 2018 r., Hoop Polska jest również dystrybutorem Nestea – jednej z najpopularniejszych marek w kategorii iced tea na rynku polskim.

Zarząd

Jiří Vlasák
Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Hoop Polska

Doświadczony marketer i manager, związany z biznesem już ponad 20 lat. Do Hoop Polska przybył z Kofoli, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Marketingu. Wcześniej związany m.in. ze spółkami Poděbradka a.s., Dobra voda Ukraine, gdzie zarządzał odpowiednio – marketingiem i obszarem komercyjnym. Fascynacja pierwszymi kampaniami reklamowymi w latach 90. zadecydowała o kierunku studiów, jaki wybrał. Jest absolwentem ekonomii na specjalizacji marketingowej na Uniwersytecie w Libercu. Nie wyobraża sobie zarządzania firmą bez pasji i zaangażowania i nie zaczyna dnia pracy bez podwójnego espresso. „Simplify” – to jego motto, które często powtarza.

Martin Rosypal
Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy Hoop Polska

Ekspert w dziedzinie finansów. Jego wyróżniki to precyzja, skrupulatność i dbałość o każdy szczegół. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Pradze, na kierunku Statystyka i inżynieria ubezpieczeń ze specjalizacją w dziedzinie ekonomii monetarnej i bankowości. Członek ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants). Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w SFM Group, KPMG Czech Republic i rupie Kofola.

Jaroslav Vich
Dyrektor Komercyjny i członek Zarządu Hoop Polska

Absolwent Uniwersytetu Palackiego w Ołomuńcu, od początku swojej kariery zawodowej związany ze sprzedażą. Doświadczenie zdobywał m.in. na stanowiskach: Przedstawiciel Handlowy, Area Sales Manager, Key Account Manager, Key Account Director, Channel Development Manager, Sales Director Retail&Horeca. Zanim dołączył do Hoop Polska, przez wiele lat był związany z branżą napojów o nieco mocniejszym charakterze, pracując dla browarów Pivovary Staropramen. Jest przekonany, że sukces nie jest kwestią przypadku, a w biznesie fortuna sprzyja przygotowanym. Poza bogatą wiedzą i doświadczeniem w kwestiach sprzedażowych, jest ceniony za konsekwencję w działaniu, jasno sprecyzowane cele i elastyczność. Uważa, że każdy sprzedawca powinien ciągle pukać do drzwi klienta i szukać nowych możliwości i rozwiązań biznesowych,które odpowiedzą na potrzeby obu stron.

Michał Grabowski
Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny Hoop Polska

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Związany z Hoop Polska już od wielu lat. Wcześniej kierował pracą Działu Logistyki i Biura Obsługi Klienta, później – całym zakładem produkcyjnym w Kutnie, jako jego Dyrektor. Obecnie Michał Grabowski pełni funkcję Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu Hoop Polska. Doświadczenie z różnych obszarów funkcjonowania spółki pozwala mu zarządzać obszarem operacyjnym w szerokiej perspektywie.

Historia

Hoop Polska to firma obecna na polskim rynku już od 25 lat. Przez ten czas rozwijała się,  budowała swoje portfolio i pozycję rynkową. Poznajcie kilka faktów z jej historii.

1992

W Bielsku Podlaskim powstaje firma Hoop Polska. Początkowo wydajność linii produkcyjnej wynosi 2500 butelek napojów na godzinę.

1995

Napoje z oferty Hoop Polska spełniają wszystkie normy jakościowe i technologiczne obowiązujące w Polsce i Unii Europejskiej.

Taki stan firma osiąga jako pierwsza  w Polsce. Hoop Polska podpisuje kontrakt na butelkowanie napojów z CC.

1997

Współpraca z największym producentem napojów w Wielkiej Brytanii – Britvic International Ltd.

2001

Nabycie Przedsiębiorstwa Produkcji Wód Mineralnych Woda Grodziska

2002

Hoop Polska rozpoczyna działalność na rynku rosyjskim, poprzez spółkę Megapack

2003

Arctic +, jako pierwsza marka w Polsce, wykorzystał w komunikacji światowej sławy gwiazdę Cindy Crawford, a sama kampania była z sukcesem kontynuowana przez ponad 2 lata.

2004

Budowa nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Kutnie.

Hoop Polska podpisuje kontrakt na butelkowanie niegazowanych napojów funkcjonalnych dla dzieci z firmą Dreamworks – właścicielem wizerunku Shreka.

2006

Hoop Polska przejmuje markę Paola.

Hoop podpisuje kontrakt na butelkowanie gazowanych napojów dla dzieci z firmą Mieszko – właścicielem marki Zozole.  

2008

Fuzja Grupy Kofola i Hoop Polska.

2016

Otwarcie nowej hali produkcyjno – magazynowej w zakładzie produkcyjnym w Kutnie.

Zakończenie działalności produkcyjnej  w zakładzie w Bielsku Podlaskim.

2017

Zakończenie działalności produkcyjnej w zakładzie w Grodzisku Wielkopolskim
i finalizacja koncentracji produkcji w nowoczesnym zakładzie w Kutnie, zlokalizowanym w centralnej Polsce.

2018

Hoop Polska zostaje wyłącznym dystrybutorem produktów marki Nestea – jednego z najpopularniejszych brandów w kategorii  na rynku polskim.

Społeczna odpowiedzialność

W naszym zakładzie produkcyjnym w Kutnie korzystamy z innowacyjnych technologii i nowatorskich rozwiązań, wdrażając program nowoczesnego recyklingu, który łączy w sobie efektywność ekologiczną i ekonomiczną. Dzięki zastosowaniu unikatowych na polskim rynku technologii, poddajemy recyklingowi 100% odpadów, powstających w naszym zakładzie, kwalifikujących się do ponownego przetworzenia, zgodnie z podziałem na frakcje.

Recykling odbywa się pod nadzorem wykwalifikowanych ekspertów, z którymi współpracujemy, z zastosowaniem wysokiej klasy systemu monitoringu i weryfikacji każdego etapu utylizacji i odzyskiwania produktów.

RECYKLING 100% MATERIAŁÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO PONOWNEGO PRZETWORZENIA

Nowoczesny zakład produkcyjny

Nowoczesny zakład produkcyjny
Nowoczesny zakład produkcyjny
Nowoczesny zakład produkcyjny
Najwyższe standardy jakości
Najwyższe standardy jakości

Najwyższa jakość wytwarzanych produktów to dla Hoop Polska priorytet.

Dowiedz się więcej
Powrót

Najwyższe standardy jakości

Zaufanie konsumentów i partnerów biznesowych zobowiązuje, dlatego firma nieustannie podwyższa swoje standardy jakościowe, inwestując zarówno w same produkty, jak również zaplecze produkcyjne – nowoczesne linie, technologie produkcji oraz kilkuetapowy system kontroli procesu produkcji. Do wytwarzania swoich produktów Hoop Polska używa wysokiej jakości surowców pochodzących od sprawdzonych dostawców. Ponadto, w pracy nad zapewnieniem jakości produktów Hoop Polska korzysta nie tylko z własnego zaplecza, ale także z wiedzy, doświadczenia i całego zakresu know-how ekspertów z Działu Badań i Rozwoju Grupy Kofola.

Firma wiele uwagi poświęca także współpracy z instytucjami branżowymi, takimi jak Polska Federacja Producentów Żywności, których celem jest m.in. prowadzenie publicznego dialogu na rzecz budowania wysokich standardów norm rynkowych dotyczących produkcji spożywczej.

Celem Hoop Polska jest oferowanie konsumentom produktów cechujących się bezpieczeństwem, jakością i wygodą użytkowania. By to osiągnąć Hoop Polska podejmuje współpracę z dostawcami oferującymi najwyższy poziom usług, korzysta z najwyższej jakości surowców, a także wdraża normy i certyfikaty jakościowe, uznane na całym świecie.

 

Produkcja
Produkcja
  • Certyfikat ISO
  • Certyfikat IFS Food (International Featured Standard Food)
  • Program WCM (Word Class Manufacturing, czyli Produkcja Klasy Światowej)
Dowiedz się więcej
Powrót

Produkcja

Certyfikat ISO
Certyfikat ten, świadczy o utrzymywaniu w firmie Hoop Polska najwyższej jakości produktów oraz doskonaleniu wszystkich procesów związanych z produkcją, a także prowadzeniu działalności wg przyjętych w firmie standardów zarządzania, których celem jest kontrola jakości produktów prowadzona na każdym etapie procesu ich wytwarzania, co pozwala na wyeliminowanie ryzyka dla jakości i bezpieczeństwa produktów.

Certyfikat IFS Food (International Featured Standard Food)
To międzynarodowy standard audytowania dostawców i wytwórców produktów spożywczych oznaczonych marką własną. Służy on ujednoliceniu kontroli bezpieczeństwa środków spożywczych. Każdego roku certyfikat Hoop Polska jest odnawiany, w wyniku procesu audytowego.

Program WCM (Word Class Manufacturing, czyli Produkcja Klasy Światowej)
Podstawowymi założeniami programu WCM-u jest zero marnotrawstwa, zero usterek, zero awarii i zero magazynu. Powyższe założenia mają na celu przedewszystkim poprawę produktywności, a także jakości, zdolności technicznej oraz poziomu usług. Każdego miesiąca w Hoop Polska odbywa się wewnętrzny audyt WCM, a raz w roku – audyt roczny, realizowany w każdym z zakładów Grupy Kofola.

Ikona

Nagrody

Hoop Polska to firma, która od lat jest nagradzana na wielu płaszczyznach. Wyróżnienia, jakie otrzymujemy są dowodem uznania ze strony konsumentów, handlowców i ekspertów z branży. Hit Handlu, Złoty Paragon, Dobry Produkt – Wybór Konsumentów, Global Bottled Awards, Przebój FMCG – to tylko przykładowy nagród, jakie otrzymaliśmy w ostatnich latach. Każda z nich jest dla nas powodem do dumy i satysfakcji oraz dowodem na jakość i efekty naszej pracy.

Hit Handlu
GBWA
Produkt Roku - Wybór Konsumentów
Struktura
© 2018 Hoop Polska Sp.z.o.o