Zaufanie konsumentów i partnerów biznesowych zobowiązuje, dlatego firma nieustannie podwyższa swoje standardy jakościowe, inwestując zarówno w same produkty, jak również zaplecze produkcyjne – nowoczesne linie, technologie produkcji oraz kilkuetapowy system kontroli procesu produkcji. Do wytwarzania swoich produktów Hoop Polska używa wysokiej jakości surowców pochodzących od sprawdzonych dostawców. Ponadto, w pracy nad zapewnieniem jakości produktów Hoop Polska korzysta nie tylko z własnego zaplecza, ale także z wiedzy, doświadczenia i całego zakresu know-how ekspertów z Działu Badań i Rozwoju.
Firma wiele uwagi poświęca także współpracy z instytucjami branżowymi, takimi jak Polska Federacja Producentów Żywności, których celem jest m.in. prowadzenie publicznego dialogu na rzecz budowania wysokich standardów norm rynkowych dotyczących produkcji spożywczej.
Celem Hoop Polska jest oferowanie konsumentom produktów cechujących się bezpieczeństwem, jakością i wygodą użytkowania. By to osiągnąć Hoop Polska podejmuje współpracę z dostawcami oferującymi najwyższy poziom usług, korzysta z najwyższej jakości surowców, a także wdraża normy i certyfikaty jakościowe, uznane na całym świecie.
Certyfikat ISO
Certyfikat ten, świadczy o utrzymywaniu w firmie Hoop Polska najwyższej jakości produktów oraz doskonaleniu wszystkich procesów związanych z produkcją, a także prowadzeniu działalności wg przyjętych w firmie standardów zarządzania, których celem jest kontrola jakości produktów prowadzona na każdym etapie procesu ich wytwarzania, co pozwala na wyeliminowanie ryzyka dla jakości i bezpieczeństwa produktów.
Certyfikat IFS Food (International Featured Standard Food)
To międzynarodowy standard audytowania dostawców i wytwórców produktów spożywczych oznaczonych marką własną. Służy on ujednoliceniu kontroli bezpieczeństwa środków spożywczych. Każdego roku certyfikat Hoop Polska jest odnawiany, w wyniku procesu audytowego.
Program WCM (Word Class Manufacturing, czyli Produkcja Klasy Światowej)
Podstawowymi założeniami programu WCM-u jest zero marnotrawstwa, zero usterek, zero awarii i zero magazynu. Powyższe założenia mają na celu przedewszystkim poprawę produktywności, a także jakości, zdolności technicznej oraz poziomu usług. Każdego miesiąca w Hoop Polska odbywa się wewnętrzny audyt WCM, a raz w roku – audyt roczny.