Ruszyła kampania marketingowa Hoop Coli. Billboardy sponsorskie możemy już zobaczyć w telewizji, dodatkowo kampania wspierana jest przez Internet (digital) i social media.
W komunikacji marketingowej marka podkreśla swoje polskie korzenie i zachęca do wspierania polskich producentów. Hoop Cola to największa polska marka wśród napojów gazowanych typu „cola”. Wyróżnia się doskonałym i niepowtarzalnym smakiem oraz szerokim portfolio, w którym oprócz tradycyjnej Coli, znajdują się warianty smakowe: z cytryną i wiśnią, zero (bez cukru) oraz tegoroczna nowość HOOP COLA GREEN w formacie 2l z obniżoną zawartością cukru. Produkty mniej kaloryczne to odpowiedź na obecne trendy i potrzeby rynku.
W tym roku na opakowaniach Hoop Coli pojawiło się również logo POLSKI PRODUCENT
z dopiskiem #kupuj polskie. W ten sposób chcemy zachęcić konsumentów aby świadomie wybierali i wspierali polskie marki.
Poniżej spot: