W nowej Paoli z pewnością można się zakochać. Nowy logotyp i etykieta to nie jedyne niespodzianki dla konsumentów syropów Paola – wiodącego producenta w kategorii syropów owocowych.
Marka zyskała nowy logotyp w kształcie serca, który wyraża miłość i pasje do owocowej przyjemności. To marka dla tych, którzy chcą sprawić przyjemność sobie lub bliskiej osobie poprzez przygotowanie aromatycznej herbaty, owocowej lemoniady, lodów, naleśników lub innych deserów w połączeniu z syropem Paola. Dzięki Paoli każda chwila jest wyjątkowa szczególnie wtedy, gdy możemy dzielić ją z ukochaną osobą.
Nowe logo to jeden z elementów mocnej zmiany szaty graficznej opakowań. Na czytelnej, eleganckiej etykiecie pojawiły się smakowicie wyeksponowane owoce, różnorodne okazje konsumpcji i charakterystyczne nazwy smaków, jak „słoneczna malina”, czy „rozkoszna wiśnia”, dzięki którym nie sposób oprzeć się nowej Paoli.
Kolejną niespodzianką marki są nowości w ofercie. Kto z nas nie pamięta wakacji smakujących dojrzałą, słodko – cierpką czerwoną lub czarną porzeczką? Te tradycyjne, polskie owoce przywodzą na myśl lato i wspomnienia z dzieciństwa. Być może dlatego są tak bardzo lubiane i cenione wśród Polaków. Dlatego, wychodząc naprzeciw gustom konsumentów w ofercie Paoli pojawiły się dwa nowe smaki, bazujące na popularnych polskich owocach – Paola o smaku czerwonej i czarnej porzeczki.
***
Paola to wiodący producent syropów owocowych na polskim rynku. Marka posiada już ponad 25 lat doświadczenia i jest prawdziwym ekspertem w swojej dziedzinie. Od początku działalności marka specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości syropów owocowych. Dlatego, bazując na wiedzy i doświadczeniu, tradycyjnych i innowacyjnych recepturach oraz wysokiej jakości surowcach – Paola tworzy produkty spełniające oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. W ofercie marki znajdują się różne smaki i warianty opakowań syropy w klasycznych, szklanych butelkach 430 ml i 970 ml.