Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia – wystartowała szeroka kampania TV i promocja konsumencka marki Hoop

Wystartowała świąteczna kampania Hoop – najmocniejszej polskiej marki napojów typu cola. Bohaterem spotu, utrzymanego w klimatycznej, emocjonalnej konwencji, jest młody chłopak oraz pewien wyjątkowy, świąteczny symbol – pierwsza gwiazdka. Każdego roku, w wigilijny wieczór, wypatrujemy jej z wielką niecierpliwością. Zgodnie z tradycją, stanowi symbol rozpoczęcia wigilijnego wieczoru, który spędzamy wspólnie z bliskimi.

Kampania „Prześlij gwiazdę i spełniaj marzenia” jest kontynuacją udanej komunikacji, realizowanej w ubiegłym roku. Świadomość marki wśród konsumentów napojów typu cola wzrosła po kampanii do 90%, a sprzedaż zwiększyła się aż o 30%.

Bohatera świątecznego spotu Hoop od rodzinnego domu dzielą setki kilometrów. Wyjechał do pracy za granicę. To współcześnie częsty scenariusz, dzielony przez wiele polskich rodzin. Potrzeba bliskości, poczucie osamotnienia i tęsknota za bliskimi, którzy są daleko… Uczucia te przybierają na sile szczególnie w okresie Świąt Bożego Narodzenia.

Bohater spotu w wigilijny wieczór jest sam. Ma świadomość, że jego bliscy już wkrótce zasiądą do kolacji, setki kilometrów od miejsca, w którym przebywa. Jednak w pewnym momencie jego nastrój wyraźnie się poprawia. Chłopak odczytuje wiadomość od rodziny, w której bliscy przesyłają mu zdjęcie pierwszej gwiazdki, właśnie pojawiającej się na niebie. To symbol obecności,  „bycia razem”, mimo dzielącej ich odległości. Przesłana gwiazdka jest również wyrazem najlepszych życzeń, jakie bliscy pragną przekazać w ten szczególny czas.  To także symbol marzeń – dążeń, które wyznaczają cele i kierunki działania.

Niestety nie zawsze Ci, których kochamy mogą być blisko i zasiąść wspólnie z nami do stołu. Hoop znalazł sposób, by szczególnym czasie  Świąt Bożego Narodzenia zbliżyć  ludzi, którzy potrzebują  siebie nawzajem i są dla siebie ważni.

Marka zachęca do przesłania symbolicznej gwiazdki – najlepszych życzeń –  wszystkim tym, których kochamy i o których pamiętamy. By wysłać gwiazdkę wystarczy w terminie 06.11 – 24.12 kupić dowolny napój Hoop, wejść na stronę www.hoopcola.pl, gdzie za pomocą specjalnego formularza prześlemy bliskim życzenia. Codziennie, przez cały czas trwania kampanii ze wszystkich nadesłanych w danym dniu życzeń Hoop będzie wybierał najciekawsze. Autor otrzyma 1000 zł na realizację marzenia bliskiej osoby. To niepowtarzalna okazja to sprawienia radości tym, na którym nam zależy.

Kampania będzie emitowana w największych stacjach TV, na kanałach tematycznych, a także w Internecie, m.in. w serwisach VOD. Dodatkowe wsparcie zapewnią działania w punktach sprzedaży i prasie handlowej. Dodatkowym kanałem komunikacji jest dedykowana, świąteczna etykieta Hoop Coli, na której w prostych krokach zaprezentowano zasady i mechanikę akcji.

Spot świąteczny i szczegóły akcji znajdują się na stronie https://hoopcola.pl/.