Nowe, większe i lepsze syropy Paola w opakowaniu PET

paola_wisnia_700mlPaola, wicelider kategorii syropów w Polsce wprowadza nowy wariant opakowaniowy. Produkty w butelce PET o pojemności 0,7 L  zastąpią dotychczasową pojemność w PET 0,43 L. Klasyczne smaki Malina i Wiśnia oraz zupełnie nowa Czerwona Porzeczka – to trio smaków, zadebiutuje jako pierwsze w nowym opakowaniu.

Paola jest pierwszą marką syropów w Polsce, która zdecydowała się wprowadzić syropy w opakowaniach PET. Butelki te są od wielu lat szeroko stosowane w segmencie syropowym w innych krajach. Producent Paoli – firma Hoop Polska wierzy, że nowy wariant i korzyści dla konsumenta wynikające z jego stosowania, przypadną do gustu smakoszom syropów również w Polsce. Producent chce stosować opakowania PET równolegle ze szklanymi, a nowa pojemność jest wynikiem odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy poszukiwali rodzinnej pojemności w poręcznym opakowaniu. Ponadto, Paola w nowym opakowaniu ma udoskonaloną  recepturę i zawiera aż 10% soku owocowego.

– Nową Paolę 0,7 PET dedykujemy wszystkim tym, którzy używają syropów na co dzień, a butelka syropu to stały element ich rodzinnych posiłków. – mówi Anna Lebiejko, brand manager odpowiedzialny za markę. – Osoby te poszukują bardziej ekonomicznych opakowań, większych niż szklane 0,43, ale zarazem poręcznych i łatwiejszych do transportu, niż szklane opakowania litrowe. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom stworzyliśmy nowy wariant w lekkim opakowaniu, dobrej cenie i z jeszcze lepszą i bardziej owocową recepturą – nową Paolę PET 0,7 L. – dodaje.

Kolejną innowacją poza samym opakowaniem jest też nowy smak – Czerwona porzeczka.

– Paola, pomimo że działa innowacyjnie, chce być marką zakorzenioną w tradycji, i taki jest jej nowy smak. Czerwona porzeczka, choć dziś trochę zapomniana była jednym z podstawowych owoców wykorzystywanych przez naszych dziadków. Cieszymy się, że przywracamy ten wspaniały i rześki smak do społecznej świadomości – podkreśla Anna Lebiejko.

Syropy owocowe używane niegdyś głównie do rozcieńczania z wodą lub w postaci dodatku do herbaty, zyskują dzisiaj wiele innych zastosowań. Paola zachęca swoich konsumentów do eksperymentowania w kuchni dodając syropy do deserów, ciast, koktajli czy słodkich przekąsek.

Implementacja produktu na rynek rozpoczęła się z początkiem listopada. Sugerowana cena detaliczna to: 6,99 zł. Produkt będzie wspierany działaniami BTL w punktach sprzedaży i kampanią ATL w pierwszym kwartale 2017 roku.

 

 

 

 

 


paola_malina_700ml
paola_czerwona_pozeczka_700ml