Grupa Kofola podpisała umowę na zakup 100% udziałów firmy Premium Rosa. Kofola poszerza portfolio produktów z kategorii zdrowej żywności na rynku polskim

Grupa Kofola podpisała z Premium Rosa umowę zakupu 100% udziałów firmy. Kofola z uwagą obserwuje trendy rynkowe, związane ze wzrostem zapotrzebowania na zdrową żywność. W odpowiedzi na potrzeby i preferencje konsumentów oraz szerokie perspektywy rozwoju w obszarze zdrowej żywności, Kofola podjęła decyzję o zakupie firmy Premium Rosa. Akwizycja obejmuje przejęcie 100% udziałów spółki.

Premium Rosa to perspektywiczna firma, która obecnie odnotowuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Spółka ma w swoim portfolio dwie marki – Premium Rosa i Nasze Domowe. Działa w segmencie premium i produkuje wysokiej jakości produkty naturalne, takie jak m.in: syropy, soki NFC i konfitury. Właśnie tego rodzaju asortyment, produktów wytwarzanych
w oparciu o naturalne składniki i tradycyjne receptury oraz propozycji z kategorii zdrowej żywności, cieszy się coraz większym zainteresowaniem na rynkach europejskich
i światowych. Unikalne produkty z portfolio Premium Rosa wyróżniają: najwyższa jakość, naturalne składniki, tradycyjne receptury i technologie produkcji. Produkty Premium Rosa można znaleźć w sklepach i supermarketach w Polsce i zagranicą, gdzie cieszą się dużym zainteresowaniem, nawet w tak odległych krajach jak Korea Południowa.

Tomasz Towpik – jeden z dotychczasowych właścicieli firmy Premium Rosa komentując transakcję powiedział: – Cieszymy się, że nowym właścicielem stanie się właśnie Grupa Kofola, ponieważ jest to firma, która ceni sobie szacunek i partnerstwo w biznesie, respektuje tradycje podmiotów, którymi zarządza i potrafi je rozwijać.

Jiří Vlasák – Członek Zarządu Grupy Kofola  wiąże z przejęciem duże oczekiwania: – Jesteśmy przekonani, że akwizycja jest dla naszej firmy wyjątkową szansą na rozbudowanie oferty, nie tylko na polskim rynku, o doskonałe, naturalne produkty, wyróżniające się bardzo wysoką jakością.